명상/동영상과 좋은글

My Last Date With You

joyhome 2017. 7. 8. 10:22

  My Last Date With You

 

 

 My Last Date With You

 

One hour and I'll be meeting you

한시간 후면 나는 당신을 만날 거에요.

I know you're gonna make me blue

당신이 나를 우울하게 만들 걸 난 알아요.

 

My heart is trembling through and through

나의 마음은 계속 떨려요.

'Cause I know very well

왜냐하면 나는 매우 잘 알기 때문이죠.

 

I can tell I can tell

난 말할 수 있어요, 난 말할 수 있어요,

This will be my last date with you.

이것이 당신과 나의 마지막 데이트가 될 것이라는걸.

 

Just can't believe that this could end

이렇게 끝날 수 있다는것이 믿을 수 없어요.

I know I'll never love again

난 알아요 나는 다시는 사랑하지 않을 거에요.

 

You'll ask me to be just a friend

당신은 내게 그저 친구이기 만을 바라지요.

This is plain as can be 이것은 명백해요.

I can see I can see 난 말할 수 있어요, 난 말할 수 있어요,

 

This will be my last date with you.

이 것이 당신과 나의 마지막 데이트가 될 것을.  

 

(TALK)

(독백)

I know we had a quarrel

난 알아요 우리가 싸웠던 것을

But all sweethearts do

하지만 모든 연인들이 그래요.

(SING)

(노래)

 

I gave my love to prove to you

나는 당신에게 증명할 사랑을 주었어요.

That I will always love you and be true.

내가 당신을 늘 사랑할 거고 진실할 거라는 걸

 

I know you've met someone new

난 알아요, 당신이 새로운 사람을 만난 것을.

You'll tell me you and I are through

당신과 내가 끝났다고 당신이 내게 말할 거에요.

 

My plans and dreams can not come true

나의 계획과 꿈이 실현될 수 없어요.

And when you say goodbye I know I will cry

당신이 작별 인사할때, 난 알아요, 난 울거에요.

 

'Cause I'll know it's my last date with you.

이게 당신과 나의마지막 데이트란 걸 알기 때문이죠