명상/좋은 영상과 좋은글

Pledging My Love 사랑의 서약

joyhome 2024. 2. 19. 13:43

Pledging My Love 사랑의 서약

- Emmylou Harris(에밀루 해리스)

 

(lyrics 번역가사)

 

Forever my darling 영원한 나의 연인

My love will be true 나의 사랑은 진실할 거예요

 

Always and forever 난 언제나 영원히

I'll love just you 당신만을 사랑할 거예요

 

Just promise me darling 그러므로 당신도 사랑을 약속해줘요

Your love in return 나의 연인

 

May this fire in my soul dear 나의 영혼의 이 불같은 열정이

Forever burn 영원히 타오를 거예요

 

My heart's at your command dear

내 마음은 지켜주고, 사랑하고, 또한 안아주는

 

To keep, love and to hold 당신에게 달려 있어요

Making you happy is my desire

당신을 행복하게 하는 것이 나의 소망이에요

 

Keeping you is my goal

당신을 지켜주는 것이 나의 목표예요

 

My heart's at your command dear

내 마음은 지켜주고, 사랑하고, 또한 안아주는

 

To keep, love and to hold

당신에게 달려 있어요

 

Making you happy is my desire

당신을 행복하게 하는 것이 나의 소망이에요

 

Keeping you is my goal

당신을 지켜주는 것이 나의 목표예요

I'll forever love you 당신을 영원히 사랑할 거예요

 

The rest of my days 남아 있는 나날까지

I'll never part from you 당신을 떠나지 않을 거예요

 

And your loving ways 당신의 사랑을 떠나지 않을 거예요

Just promise me darling 그러므로 당신도 사랑을

 

Your love in return 약속해줘요 나의 연인

May this fire in my soul dear 나의 영혼의 이 불같은 열정이

Forever burn 영원히 타오를 거예요